Fitness Zdrowie Uroda | darmowe artykuły do przedruku

Witaj Guest

Szukaj:

sprzęt rehabilitacyjny | apteka Katowice

Aerobiczna 6 Weidera

Zobacz PDF | Wyświetl widoki
według: Admin
Razem odsłon: 926
Word Count: 343
Data: Sat, 27 Feb 2010 Time: 9:12 PM

Jednym z modnych zestawów ćwiczeń, przeznaczonych dla pań w każdym wieku jest tak zwana aerobiczna 6 Weidera. Jest to zestaw ćwiczeń, który jeśli tylko wykonywany jest regularnie, pomaga nam przede wszystkim wzmocnić mięśnie brzucha a tym samym nadać mu odpowiedni kształt i odpowiednio go wymodelować.

6Weidera to sześć wytrzymałościowych ćwiczeń, które wykonywane regularnie dają aerobiczna 6 Weideraniesamowite efekty. Żelazna zasada w trakcie wykonywania tego rodzaju ćwiczeń, polega na tym, że wykonujemy je bez zatrzymania aż do chwili, gdy poczujemy maksymalne napięcie naszych mięśni. Wówczas wykonujemy przerwę 3 do 5 sekund i powracamy do ćwiczeń. Wszystkie ćwiczenia wykonujemy w pozycji leżącej. Pierwsze polega na równoczesnym unoszeniu w górę zarówno klatki piersiowej jak i kolan. Drugie na jednoczesnym unoszeniu obu kolan i odrywaniu klatki piersiowej od podłoża. Ważne by zachować tutaj zgięcia w obu przypadkach – do 90ciu stopni. Trzecie ćwiczenie to także unoszenie na przemian jednego i drugiego kolana z tym, że ręce mamy założone na karku. Czwarte ćwiczenie polega na podnoszeniu obu nóg w górę także ręce założone na karku. Piąte to tak zwany i popularny rowerek – podnosimy na zmianę jedną a potem drugą nogę. Ćwiczenie powtarzamy do 15stu razy na każdą nogę. I wreszcie szóste to unoszenie klatki piersiowej oraz obu wyprostowanych nóg. W tej pozycji musimy wytrzymać, co najmniej 3 sekundy.

Nie wolno przerywać ćwiczeń na więcej niż jeden dzień. Najważniejsza jest tutaj regularność i systematyczność. Jest to zestaw ćwiczeń przeznaczony, więc dla Pań, które są dość aktywne, ale i wytrwale w swoim postanowieniu wyrzeźbienia sylwetki.

O autorze

Admin serwisu


Ocena: 5.0